10 Ağustos 2009 Pazartesi

ahı tuttu milletin

8'de bir düğüne gittim,tıngır mıngır derken az önce eve geldim birde ne göreyim denizli-fener maçı devam ediyor. yuh diyorumda başka birşey demiyorum. şehir santralinde elektirik kesintisi varmış ve stadın jenaratörüde yeterli değilmiş. bu kadar eleştirilen federasyonu övmek için yer arıyorum bu aralar yalan yok ama sağolsunlar itinayla garip garip işlerin altına imzalarını atıyorlar. nasıl bir teftiştir bu sezon öncesi ki, jeneratörün yeterli olmadığını anlayamıyorsun. bu konuyla ilgili suçsuz olduğunu düşünenleri bir kenara koyuyorum, siz orada usul usul oturun ama ya diğerleri. 40 dakika bir maç nasıl uzar? daum, denizli'ye bir dahaki gelişinde ne olacak bilemiyorum artık. son seferde 16, şimdi 40; uzatmaydı, penaltıydı falan anca 40 dk uzar maç. yok arkadaş dedik biz gaziantep- galatasaray maçı niye o saatte, taraftarlarda sordu niye diye? pişirdiniz milleti antepte, ahı tuttu milletin. bunun başka bir açıklaması olamaz. yani federasyonla, denizlispor'la bir alakası olacağını düşünmüyorum. herkes işini iyi yapmışa benziyor çünkü. neyse arkadaşlar gece gece kafanızı şişirmeyeyim. hadi kalın sağlıcakla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder