9 Ağustos 2009 Pazar

Jurgen Röber ve sandalyesi

bir hazırlık maçı fotoğrafında görmüştüm hatta sitedede bulunuyor o resim, 'tek sezon çok açılış' gibi bir başlığı var. dün oynanan antalyaspor maçında da aynı görüntüler yaşandı. alman hoca maçta sandalyeye çıkıp öyle izlemiş maçı. aslında hep sorardım kendime bu adamlar kenardan bütün sahayı nasıl görüyorlar, yedek kulübesini biraz daha yüksek yapsalar diye ama bu konuda her hangi bir talep, yakınma ya da tepki içerecek hareket görmemiştim ta ki jurgen röber hocamıza kadar. alman hoca daha iyi görmek adına yapıyor bunu belli artık ama ankaraspor yönetiminim olaya bir el atması lazım. koca adam sandalye tepelerinde takımı idare ediyor. tribünden izlerken hiç mi vicdanı sızlamıyor yöneticilerin anlamadım gitti. heyecandan düşecek, kıracak bir tarafını yani o olacak. yüksek bir şeyler böyle idareci ruhunu yansıtan bir şey yapın kulübeye ne bileyim kürsü yapın mesela bomba olur. hakimlerin var ya öyle hem yüksek hem de güçlü gösterir yani. yoksa demedi demeyin sandalye yetmiyor hocaya belli, yarın bir gün merdiven falan dayayacak kulübeye, daha büyük tehlike. bakın uyarıyorum buradan, sonra demedi demeyin,;sevgili okurlarım şahitsiniz itiraz istemem. kürsü kürsü en güzeli şöyle hakim kürsüsü, oh mis gibi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder