3 Ağustos 2009 Pazartesi

şimdi fenerbahçe zamanı (alıntıdır)

başlığı, fenerbahçe taraftarının resmi sitesi antu.com'dan aldım. geçen senenin ardından bu seneye kupayla başlamak yüzleri güldürmüş haliyle. çarşı'nın sitesinde herhangi bir 'görsel' bulamadığım için onlarla ilgili birşey yok, olsa o resimde burada olacaktı.


aslında maç hakkında pek konuşmak istemiyorum, sadece ben hiç bir zaman bir maçı hakeme yıkacak kadar küçülmedim, takımımıda küçültmedim.her zaman görüşüm böyledir. 3 büyüğünden en küçüğüne herkesedir bu sözüm: bırakın bu işleri arkadaşlar. neyse fazla üstünde durmaya değmez.

taraftarlar neydi öyle. maçın büyük bölümünde birbirlerinin yorulmalarını beklediler resmen. beşiktaşlılar başladı, fenerliler biraz ıslıkladı ama genel olarak beklediler. kartallar yorulunca sarı kanaryalar başladı bu sefer tezahürata, beşiktaşlılar dinlediler bu seferde. yani bir ara maçı bırakıp taraftarların bu paslaşmasına dikkat kesildim. maçın 2. yarısında ise oyuncular sahada, taraftarlar tribünde mücadele içine girdiler. iki tarafta aynı anda başladı tezahüratlara, bastımaya çalışırcasına karşı tarafı; haliyle karıştı kimin ne diye bağırdığı. fenerbahçe'nin golü gelince kartallar pek fazla coşamadılar, meydan fenerbahçelilere kaldı tabiri caizse. 2. gol gelince; otoparka koşma telaşı had safhaya ulaştı ve beşiktaş tribünleri hızla çıkışa yöneldi. bence maç bitmeden ayrılmakta yanlış ama stadı dağ başına kurar, ulaşımı yıllar yılı bir türlü halledemezsen; millette haklı olarak 2 dk daha maçı izlediği için 2 saat yolda beklemek istemez.

ayrıca foxtv sayesinde bir çok atağı yarım yamalak seyrettik, teşekküler endüstiriyel futbol! oyunculardan çok 'sanal reklam' gördük maçta. bunu malesef yayın yapan bütün kanallarımız yapıyor. belli bir sınırı olmalı bunun; çünkü ekran başında maçı izleyenlere yapılan bir ayıptan başka bir şey değil. yayıncı kuruluşa muhtaç olmamız; bu işi abartmalarını gerektirmiyor ama yapılıyor işte. kalkar kalkmaz amma asabi miyim ne. siz bana aldırmayın, blogu boşlamayın=)
fenerbahçe ve beşiktaş'ı tebrik eder, sarı lacivertlileri ayrıca kutlarım. sağlıcakla kalın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder