7 Ağustos 2009 Cuma

hakikaten niye?

bu maçın saatini ilk gördüğümde daha sonra nasıl olsa değiştirilir diye fazla üstünde durmadım hatta yazarken bir yanlışlık olduğunu zannettim. malesef doğruymuş. cimbom taraftarları netanya maçında bu olaya değindiler. 40 derecenin üstünde olacağı kesin maçın. antep'tesiniz sonuçta ve 22 tane elemanı ligin ilk haftası ayağına 19.30 da salacaksınız cehennem sıcağına. bu bir kıyım değilde nedir? ilk hafta heyecanını eritecek bir sıcaklıkta oynamak, oynanacak futbola da zarar verecektir. sıcaktan nefes almakta zorlanılıken, kilometrelerce koşmasını istiyorsunuz adamlardan. 3 sezon önce manisa'da, üstelik geç başlayan maçta olanlar herkesin aklında.

ayrıca şöyle de bir durum var ki işin en garip yanı bu. ilk hafta oynanacak diğer 8 maçın 7'si 21.00'de, biri de 21.45'te başlayacak. diğer takımların canı canda bu iki takımın canı patlıcan mı?. akıl sır erdiremedim ben bu karara, hangi mantıklı sebep söylenebilir ki böyle bir duruma? federasyonun mekanizması nasıl işliyor anlamış değilim ama deişmesi gerektiği kesindir bunu anladım artık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder