11 Temmuz 2009 Cumartesi

Ne Dediler #2#

ne yapmışım ben hakame! hocam ne yaptınız diyorum, beni sahadan atıyor. tanrı mısın sen bana çık diyorsun! taraflı yönetiyorlar, bir tane yürekli hakem yok, utansınlar.
yılmaz vural son dakikada yedikleri gol sonrası hakemle olan tartışmasını yorumluyor.

eğer futbolcular ayaklarına darbe almak istemiyorlarsa muhasebeciliğe geçiş yapmalılar.
roberto mancini, serie a'nın sertiliğini ilginç bir şekilde savunuyor.

bir tek pozisyonumuz vardı, hakem penaltı vermedi. penaltı verilseydi ve gol olsaydı, sonuç çok farklı olabilirdi.
yılmaz vural tek pozisyonla farka gidebilmenin formülünü açıklıyor.

futbol, gorile karşı verilen kavgaya benzer. yorulduğunuzda duramazsınız ancak goril yorulursa durabilirsiniz.
chris coleman, converty city teknik direktörüyken büyük tanımlamalara imza atıyor.


baktığım her yeri sarı-lacivert görmek istediğim için hayvanlarımı da bu renge boyadım.
afyonkarahisarlı çiftçi cihat yerlikaya yaptığı çılgınlığın gerekçesini açıklıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder