27 Temmuz 2009 Pazartesi

hazırlık derbisi

"world football challenge" turnuvası kapsamında inter ve milan sezon öncesi amerika'da karşı karşıya geldiler. maç türkiye saatiyle gece 12 civarında başladı. murat kosova'yı uzun zamandır futbol maçı anlatırken dinlememiştim, özlemişim. "işte premier lig bu!..." diyen sesini kim unutabilir. ama kosova evde benden başka herkesin uyuduğunu bilirmişcesine bir ses tonuyla sundu maçı, hiç spiker coşacak sesi kısayım tedirginliği olmadan maçı izledim sayesinde.

maça geçecek olursak; milan'ın sheva'dan sonra hücum hattına hala bir çare bulamadığını görüyoruz. sheva'nın, tabi chelsea'ye gitmeden önceki performansını kastederek söyledim bunu. yoksa geçen sezonu milanda kiralık olarak kapattı ama galatasaray'daki ikinci fatih terim dönemi gibi hüsranlarla dolu bir dönem oldu onun için. pato'dan başka maçı değiştirebilecek bir oyuncu yok şu an ve pato'da lucio, chivu gibi iki devin arasında eridi gitti. milan'ın savunma hattıda daha oturmamış durumda. sanki daha birçok takviye ister bir hali vardı milan'ın.

inter ise daha derli toplu duruyordu sahada. daha oturmuş bir kadro vardı milan'ın karşısında, en azından eto'o ve hleb'in geleceğinide hesaba katarsak takviye gerektirmeyen bir havadaydılar. bu milan'ın kötü top oynamasından mı böyle gözüktü bilemiyorum ama şampiyon olan kadro'nun çoğunlukla korunduğunu düşünürsek, bu kanı doğru geliyor.

birde sahanın zemininden bahsetmek gerekiyor. yahu chelsea'yi, milan'ı, inter'i getirmişsin ey amerikalı; o sahanın hali ne öyle. geçen sezon inönü'de gördüğümüz kumlu saha olayını dünkü maçta gördüm. top kumdan sekmiyordu, oyuncular topu sürmek için fazladan uğraş içindeydiler. maçın temposunu düşüren hadiseler bunlar. sinirli gibi oldu ama sinirlenmedim sadece belirtmek istedim. neyse arkadaşlar hadi kalın sağlıcakla




unutmadan: maçın gülümseten hatasından hiç bahsetmedim. lütfen izleyin...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder